MUĞLA'DA YÜZME BİLMEYEN KALMAYACAK

Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin 2. Yüz günlük eylem planı içerisinde yer alan Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında imzalan, “Yüzme Bilmeyen Kalmasın Projesi” protokolü kapsamında, Muğla Menteşe İlçesinde eğitim gören 3. ve 4. Sınıf öğrencileri Yüzme Eğitimine başladı.

22 KASIM 2018 / Haber merkezi
HABERİNFOTOĞRAFLARI

Cumhurbaşkanımız Recep Tayip Erdoğan’ın himayelerinde, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin  2. Yüz günlük eylem planı içerisinde yer alan Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı arasında imzalan, “Yüzme Bilmeyen Kalmasın Projesi”  protokolü kapsamında, Muğla Menteşe İlçesinde eğitim gören  3. ve 4. Sınıf öğrencileri Yüzme Eğitimine başladı.

Proje kapsamında öğrenciler, Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü uhdesinde İl Müdürlüğünün Kışla Mevkiinde yer alan Yüzme Havuzunda, İl Müdürlüğü Yüzme Antrenörleri gözetiminde, yüzme eğitimine başladılar.

Sadece Merkez de ki çocuklar değil köy okullarında eğitim gören çocuklarında belirli periyotlar halinde yüzme eğitiminden geçirileceği “Yüzme Bilmeyen Kalmasın Projesi”  yıl boyunca devam edecek.

Cumhurbaşkanımız Recep Tayip Erdoğan’ın himayelerinde gerçekleştirilen proje kapsamında  öğrencilere kademeli olarak Yüzme eğitimi verileceğini söyleyen Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürü Serkan Öçalmaz, Eğitim sonunda Muğla’da Yüzme bilmeyen çocuğumuz kalmayacak dedi. Bu projenin 2015 yılından itibaren Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından uygulanmakta olduğunu belirten Öçalmaz, Bu güne kadar bir çok çocuğumuza Yüzme Eğitimi verdik. Bu uygulamanın Bakanlığımızca örnek teşkil edilerek diğer illerde yaygınlaştırılması bizi ayrıca mutlu etti. Uygulama Menteşe ilçemizin  ardından tüm ilçelerimize yayılacak dedi. Bu önemli projenin yıl boyunca devam edeceğini söyleyen Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürü Serkan Öçalmaz, proje nedeni ile başta Cumhurbaşkanımız olmak üzere Gençlik ve Spor Bakanımız ve Milli Eğitim Bakanımıza geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız adına çok teşekkür ediyoruz dedi.